Merhaba ben 17 gün önce doğum yaptım sezeryanle. Depend aldım 10 tane falan ama hiçbirini kullanamadım. Hastanede hasta bezi taktım 2 gün boyunca. Depend taşırdı kanamamı. Sonrasında da gece pedi kullandım en uzun olanlarından ve hâlâ gece pedi kullanıyorum. Sizede hasta bezini tavsiye ederim zaten 2 kere hastanede takıyorlar sonrasında da rahatlık gerçekten.