Ben de aynı şeyleri yaşadım uyuşmadığım için genel uyuttular beni de hastaneden çıktıktan 2 gün sonra başladı baş ağrım sanki saçlarımdan tutup beni yerlerde sürükler gibi bir ağrıydı. Hastane, iğne, serum hiçbiri fayda etmedi 4 gün sürdü benimki tam anlamıyla bir sabah uyandığımda hiç yokmuş gibiydi. Anlık ağrımı kesmesi için ağrıyan yerlerdeki saçları tutam tutam hızlı bir şekilde çekiyordum koparmadan tık diye bizim burda baş ağrısını eskiden öyle geçirirlermiş denedim anlık iyi geliyordu bol sade nescafe, su, bitter çikolata yedim ve kendimi yormadım annem yardımcı oldu sonra zaten hiç yaşanmamış gibi geçti