Ben doğum yaptığımın ertesi günü tekrar ameliyathaneye inip kan yaması denen bir işlem oldum.Kolumdan kan alıp spinalin yerini kapadılar öyle geçti o an ama hala az su içtiğim zaman hala başım basınçlı şekilde ağrıyor malesef.Kan yamasından sonrada sırt ağrım azdı bu sefer onu çekiyorum 5 aydır.Spinal pişmanlık gerçekten.Benim baş ağrım okadar şiddetliydiki kusmaktan ayakta duramıyordum herkese geçmiş plsun