Karmom KaderAslanGizem canım Allah acil şifalar versin sana da güç kuvvet versin inşallah. Acını deşmek istemem ama doğumdan önce de mi varmış doktor ultrasonda mı görememiş yoksa normal doğum sırasında mı bir komplikasyon oldu?
KaderAslanGizem Karmom evet doğumdan önce de varmış beyin gelişiminin sadece üçte birini tamamlayabilmiş taramalarda normal ultrasonlarda görünecek kadar çok ve büyük problemler bunlar. Sezeryanla doğum yaptım… travmaya bağlı bir durum değil anne karnında fark edilmesi gereken bir durumdu yani… doktorum profösördü herşeyim tamamdı kontroller eksiksizdi ama kimse görmedi… gerçi görseler de tek çözümü gebeliği sonlandırmak olarak göreceklerdi. Ben bu sınavı yaşamak için seçilmişim…
DenizZim KaderAslanGizem okurken ağladm.bende özel bir çocuk annesiyim. Rabbim ferahlık versin yüreğinize. Şafi ismiyle şifa versin rabbim minik kuzuya 😢
igrl Ağlayarak okudum kalbim acıdı siz nasıl dayandınız 😔😔Rabbim güç kuvvet versin size, bebeğinize şifa versin 🙏 Her gün daha iyi daha güçlü olsun insAllah, Rabbimin mucizeleri çok
suhedaaaaa KaderAslanGizem Aynı sürecin tam başındayım, dünden beri okuyup okuyup ağlıyorum… Daha 1,5 aylık bebeğimin akıbeti ne inanın hiç bilmiyorum Rabbime dua etmekten başka da elimden bir şey gelmiyor.
talhamamy suhedaaaaa geçmiş olsun nasıl bebeğiniz. Bu yazıyı okuyup okuyup kötü okuyorum. Allah bütün hastalar şifa versin hiç bir anneyi çocuğunun sağlığıyla sınamasın
Barbibebebek KaderAslanGizem geçmiş olsun inşallah birdaha amelyat geçirmek zorunda kalmaz çok iyi çok sağlıklı olur sen çok güçlü bir annesin bebeğin de gücünü senden almış belliki ve o amelyatları atlatmış bebeğin nasıl şimdi inşallah iyisinizdir
suhedaaaaa talhamamy Allah razı olsun evlat ile imtihan gerçekten çok zor. Rabbim kimseye vermesin. 🤲 şu an iyiyiz, 3,5 aylık geçen hafta göz takibi yapmaya başladı, evde bayram sevinci var 🤗😍 yanımda canı sağ ya gerisi hallolur😌
2kizannesi97 KaderAslanGizem geçmiş olsun rabbim size sabır ve dayanma gücü evladınızada şifalar versin inşallah 😭🤲
Demett KaderAslanGizem Rabbim şifalar versin ağlayarak okudum 10 aylık kızım var emzirirken denk geldim dualarım sizin bebeğinize bu gece 😔