Sarılıktan korkmayın bizimki üçüncü ayına kadar vardı enson gözlerinden kalmıştı geçti Çok şükür iki üç doktor gördü uzayan sarılık dedi geçer diye ama tabi ilk hafta bir gün hastanede kaldı kılo kaybı vardı sütüm olmasına rağmen mama hemen başla dedi doktor hatta 30 ml bırak 60 90 ml kadar çıkabilirsin demişti zaten bir ay mama kullandım sonra mamayı bıraktım zaten anne sütüne devam ettim üçüncü ayında da bitti tamamen zaten