Asumanttt kangurunuz var mı? Bebeği kendinize bağlayıp çıkın bir defalık öyle deneyin.Bir de onun kumaş olanı var hani kanguru şekli gibi yapılıyor ya adını unuttum onla da deneyebilirsiniz.İnanin dışarı çıkması ona da size de iyi gelecek.uyku saatine yakın deneyin belki uyur pusette.Uyku müziği açın, ya da beyaz gürültü.Oğlum gazlı bir bebekti.Biz hergün çıkmaya çalıştık ve çok faydasını gördüm.Umarım size de iyi gelir.
Siz bol su içmeye,taze sebze-meyve yemeye çalışın.Uyusa bile mutlaka 2 saatte bir emzirin.