beratugayse emzirdim. Emzirirken kullanılabilen antibiyotikler var ondan verdiler. Hatta sonrasında çocuk doktorumuza da sordum ilacın adıyla beraber o da kullanabileceğini söyledi. Sürekli ateşleniyordum bende sonra düşüyordur en son düşmeyince gittik acile o gün de göğsüm çok şiş ,kızarık ve ağrılıydı. Mastit kaynaklıysa da enfeksiyon yüksek çıkar oradan anlarız dediler ve enfeksiyonum 44 çıkmıştı , antibiyotik kullanınca da hemen geçti.