Aliciagirl Kızlar 12 gündür diyetteyim 71 buçuktan 68 buçuğa düşmüşüm şimdi 3 kilo vermişim hedefim 55 ile 60 arası bir rakam 12 günde 3 kilo iyi mi sizce bana az geliyor sanki yavaş ilerliyorum sanki
Egehansmom Aliciagirl bir diyetisyene mi gittiniz yoksa kendiniz mi dikkat ederek yiyorsunuz? Bana da motivasyon lazım😃🙄
Oburiks Aliciagirl canım sağlıklı bir şekilde vermişsen çok iyi bence ben 19 kiloyu 10 ayda verdim sağlıklı bir şekilde
qwerty2 Aliciagirl bence çok bile vermişsiniz. Diyetisyen bile ayda 2-6 kilo kaybetmeyi hedefler. 3,5 ayda 13 kilo verdim ben.
yagmurkokusu_ Moralini bozmak istemem ama az ben 3 günde 3 kilo vermiştim tabakları çeyreğe düşürmüştüm yarıya değil 1 haftada da 3 kilo sabit kaldı sonra tekrar diyet 6 kilo toplam verdim. Şuan diyeti bıraktım almadım aynıyım. Verdiğim -6 ile.
Egehansmom yagmurkokusu_ nasıl yemiyorsunuz aç mı kalıyorsunuz ya uf şu boğazımı kessem bir 😂 Benim de bir 9 kg eksiltmeye ihtiyacım var
Oburiks yagmurkokusu_ 3 günde 3 kilo verilmez muhtemelen sıvı kaybı yaşadınız da böyle göründü ayrıca sağlıklı da değil, tabi bu benim şahsi fikrim
yagmurkokusu_ Egehansmom aslında tabağı çeyreğe indirirsen veriyorsun ama duraksama mutlaka oluyor şuan duraksadım -6 sonra diyette sökmüyor bende çok zorlandım çünkü mide kapasitem yediklerimden daha fazla istiyordu çok bunalıyordum.
yagmurkokusu_ Oburiks 1 haftada o 3 kilo verdiğimi sabit kalıyorsa sıvı kaybı değildir demekki ödemde olsa 3 kilo öyle inmezki ?
Beyninizikullanmakucretsizdir Oburiks benim diyetisyenim de aynısını dedi. 1 hafta içinde 1.5-2 kilodan daha fazla vermemeye çalış dedi.
Oburiks yagmurkokusu_ aslında aynı şeyi söylüyoruz , bakın odem daha kolay gider ama kilo yağdan gittiği için zor gider , siz odem de olsa öyle verilmez demişsiniz , odem bile öyle verilmiyorsa normal kilonun bu kadar kolay verilmesi daha zor
Oburiks Beyninizikullanmakucretsizdir olması gereken o , bir anda verilmesi hem sıvı kaybına yol açar hemde vücuttaki dengeyi bozar, ayrıca diyete başladıktan sonra günde 3 litre su içilmesi gerektiğini de düşünürsek insan ilk 3 -4 günde kilo alır gibi görünür yaklaşık 10 gün sonra tartıda net belli olur kilo
yagmurkokusu_ Oburiks demekki kilodan vermişim ki bunun yanında korse kullanıp çeyrek porsiyonla beraber verebiliyorum. 76 kiloydum doğumdan sonra da böylede uzun zaman sürdü şuan 70 kiloyum Ama duraksadım şuan ne iniyorum ne çıkıyorum sabit tartıda 70 i görüyorum 2 aydır.
Ogrenecekcokseyvar Aliciagirl bende diyetisyenle beraber ilerliyorum 13. Günüm 3 kilo vermişim ölçüm yapıldığında yağdan gitmiş ve kalıcı kilo kaybı
1tostos22 Aliciagirl bence cok iyi kilo vermissimiz cunki asiri kilolu degilsiniz oransal olarak bakmak lazim yani sizin kilonuzda birinden haftada 1 kilo beklenir maksimum hadi ilk zamanlar odem falan desen 1.5 kilo bence cok iyi gidiyorsunu💪