Geçmiş olsun 2 ay önce bizim de başımıza geldi calpol ve karadut özü kullandık. Boğazını rahatlatması için soğuk şeyler yedirin demişti doktor ateş ilk gün oldu sadece 1 hafta içinde geçti. İzlerin geçmesi 1 ayı buldu inşallah tez zamanda iyileşir sizin miniğiniz de