Deletedmom115 geçmiş olsun 🙏🏻 ağzındaki yaralar için karadut şurubu vermişti Dr umuz, iyi gelmişti sende bir sor istersen Dr unuza. Aslında viral bir hastalık olduğu için ilacı yok, su çiçeği gibi kuluçka zamanı oluyor ve daha sonra kendiliğinden kuruyup geçiyor. Max 10 de döküntüler sönüp kaybolur. Bizde durum böyle olmuştu. Ağzındaki yaralardan dolayı beslenemediği için serum takılmıştı ve karadut şurubu verilmişti.