monpetitlapin öncelikle fikre alıştırmanız gerek. Hiçbir çocuk kaç yaşında olursa olsun bezin çıktığı gün çişinin geldiğini söylemez, bu bir süreç ve önemli bir süreç, zamanla alışması gerekir. Youtube da prema sundari nin tuvalet eğitimi ile ilgili videosu var, belli yaştaki çocuklara nasıl yaklaşılması gerektiği ile ilgili bilgi verdiği, izlemenizi tavsiye ederim. Onun önerileriyle 2 yaşındaki kızıma tuvalet eğitimi verdim ve başarılı oldum. Aylarca altına kaçırdı, çişi geldiğinde söylemedi ama bu normal bir süreç, çiş ve kaka zamanını ben yakalamaya çalıştım, yakalayamadığımda altına kaçırdı fakat sonuçta 2 yaşında bezi bıraktı ve birkaç ay içinde söylemeye de alıştı