ayazasaf BusraYagmur biz mama ile besleniyoruz doktorumuzla konuşmuştuk bunu mamadan sonra ver bi iki çay kaşığı demişti daha 40 günlüktü zamanla bi iki yudum veriyorum mama kalıntı bırakamasın vs diye
[silindi] BusraYagmur öyle bir şart yok emziriyorsanız zaten su yeterli bu havalarda ama dilerseniz verirsiniz