BusraYagmur 4 aylığız, doğduğu günden beri veriyorum. Doğumda dedem hacdan gelmişti o sıralar zemzem suyu içirdim😂 şuan e bebekten hipp marka su içiriyorum. Son 1 haftadır mide bulandırmıyor ama bu zamana kadar içmek istemezdi,bi cay kaşığı da olsa verirdim. 1 haftadır içerken baya keyif alıyoruz. Senin düşüncen sana kalmış,gönlünden ne geçiyorsa onu yap. Veren de var asla vermem diyende 😊