Profanne Huzme2110 aman yoruldugumuza degmez o kadar işin gücün arasında bide🤣🤣evet kısa pratik kolay olan seyler var ama yazın tadı Baska kıslık hazırlamakla geciremem
Araymom Acemianne04 Doktora bunu özellikle sordum annem bizi soğukta hasta olursun diye diye dondurma vs yemeden büyüttü yiyen arkadaşlarımızdan daha çok hasta olduk . Doktorumuz soğuk hasta etmez bebeği dedi bide ölçü çok az yarım kayısı zaten 1 2 dk içinde oda ısısına dönüyor
benoyleuygungordum_ Aycan12ay domates komservesi Dolmalık biber Yemeklik doğranmış kapya ve normal biber Karnıyarıklık patlıcan Kabak-patlıcan sebze kızartması Taze fasülye Bende bunları koyuyorum ama şuan sadece domates konservelerim hazır😂
Aycan12ay benoyleuygungordum_ şu an bende bu durumdayım sadece konserve var elimde diğerleri yapılacak duruyo😅
NehirVolkan Asyabuse semt semt değişiyor sanırım bu hafta yine bi bakayım ama taze fasulye en ucuzu 50 TL ilk ucuzdu sanırım azaldı diye fiyat arttı
YldzEfsun Aycan12ay meyve de koyun bence. En çok unutulan onlar oluyor. :) şeftali, çilek, böğürtlen falan atıyorum ben hep buzluğa
Zeynpoyku Aycan12ay aman yapıp gitse daha iyi değil mi😃 ben çok tüketiyorum marketten alınacak gibi değil 🤭
Aycan12ay Zeynpoyku kız yapıyo yarısını alıyo gidiyo ben ne anladım bu işten 😅😅 mesela 10 şişe konserve bana yeter dedi bi kasa aldı domates ben 3 kasa aldım benimkilerin üstüne de kondu oldu 20 şişe 😅 ben 3 aylık bebekle zaten zor uğraşıyorum daha 48 yaşında benden dinç valla 😅
Gmzkyr Asyabuse çiğ domates gayet güzel oluyor yemeklere , bozulacak domatesim varsa doğrayıp hemen atıyorum ama normalde yer kaplmasıb diye konserve yapıyorum.
MinikPandam_ Aycan12ay ben kışlık hazırlığı olarak maaile hepimize yeni montlar aldım kızıma uyku tulumu aldım benim kış hazirligim burada bitiyor 😄