10 kg domatesten biraz çiğ biraz pişmiş rendeli birazda pişmiş doğranmış koydum niye derseniz valla hepsinden deneyeyim dedim 😂😂 normlade hep rende koyardım bakalım çiğ nasıl olcak dondurucuda 😂 migrosta indirimden 25e 1 kilo taze fasulye almıştım salak kafam niye daha çok almadıysam insanın bazen basireti bağlanıyor işte şimdi 60 lira 😮💨
2 kilo biber doğradım koydum.
2 kilo soğan dopradım koydum ( soğan doğranmış olunca yemek sanki 2 dk sürüyor valla)
bezelyeyi kaçırdım..
mısır alıcam, kapyanın düşmesini bekliyorum. Havalar serinlerin nohut fasulye haşlarım birkaç pakette poğaça attım