Miraymom_ Ensensr13 bu sorunu ilk ayında yasadim cok yara çatlak oluyordu lansinoh krem kantaron vs denedim ayva çekirdeğinden jel bile yaptım ama.benim kurtaricim gümüş kapak olmuştu hem yapışma sürtünme olmuyordu hemde süt damlalari nemli tutaraak iyilesmesini sağladı cok işime yaramisti o zaman
baharbahce Ensensr13 gece sarı kantaron yağı sürüp açık bırakarak yattım sabaha ucu kurumuş bu sefer de tıkanmış gibi zor süt aktı ısıra ısıra emdi🤦🏻♀️😂
baharbahce Deletedmom_112 herşeyi deniyorum krem gelene kadar aleo vera da sürerim yeterki geçsin canım teşekkür ederim ☺️
Mimianne baharbahce canım ben hametan kullanıyorum. Ve hametanı her seferinde yıkamana da gerek yok. Silip emzirebilirsin. Bebeğe zararı yok. Aksine ağzında aft oluşmasını engelliyor. Bebek uyuruğunda bol bol süt ve göğüs kalkanını koy göğsüne çamaşırın vs değmesin tam emsin kremi inşallah faydası olur. Benim hemen yumuşattı. Gözümden yaş geliyordu emerken.
Deletedmom_112 baharbahce hametol pişik kremi, hametan reçeteli eczaneler de satılıyor, yaralar için olan bir krem ve bebeklerde pişiğede iyi geliyor.
Mimianne baharbahce hametan krem canım sağlık ocağı da yazıyor. İki kutu yaazdıe. Uzun uykularında sür bol bol. Benim kan toplamıştı resmen sonrasında da patlayıp yara olmuştu. üst üste sürdüm o rahatlattı. başta bol sürdüm. Şimdi az az sürüp yediriyorum olmuyo çok şükür
baharbahce Deletedmom_112 aa reçeteli olduğunu bilmiyodum bebekle bu sıcakta çıkamayacağım geçmezse pazartesi falan bakarım duruma göre teşekkür ederim ☺️
annesininkuzusu27 Eğer az bir zamanın kaldıysa emzirmeyi sonlandırmak için silikon göğüs ucu kullan bu acıyı ne sen ne de çocuğun çeksin eğer çocuğun küçük olsaydı bunu tavsiye etmezdim çünkü alıştın mı bırakılamıyor bakınız ben😀 zor ama hiç göğüs yarası çekmedim
baharbahce annesininkuzusu27 bebeğim daha 6aylık en az 1 1bucuk yaşına kadar falan emzirmek istiyorum silikon göğüs ucu hiç denemedim canım