Kızlar bebeğimin dişleri kaşınmaya başladığından beri göğsümün ucunu kıstırıyodu engel olamadım malesef sonra kan toplayıp patladı orası çok acıdığı için düzgün emziremedimde o göğsümdem mastit oldum vs derken dr a gittim mustela veya lansinoh merhem sürebilirsin dedi ama mastit için sağım yaptıkça iyice açıldı tam göğsümün ucundan oluk oluk süt akar oldu merhemler de işe yaramadı kıyafet çamaşır değdikçe canım acıyo emzirmek deseniz eziyet gibi diğer göğsümü de tutmak istemiyo şuan ne yapacağım nasıl geçer bu yarık 🤦🏻♀️