Yeniannee23 Allah güç kuvvet versin. Tez vakitte afiyetle şifa versin inşallah. Eminim biliyorsunuzdur artık erbabı olmuşsunuzdur ama yine de yazmak istedim. Belki işinize yarayan bir bilgi yazmış olurum diye düşündüm. Bebeğinizi sondadan beslerken kafası dik olsun (olabildiğince). Bebeğinize verdiğiniz mama miktarı fazla olursa midesinden geri gelip akciğerleri aspire eder. Suyuda hesaba katarak mama verin bu sebeple. Sondayı yıkamak için su verdiğinizi düşünüyorum. Bu ikisinin haricinde söyleyebileceğim, çok açken sinirli olur egzersiz yapmak istemez. Mama verdikten 1.5-2 saat sonra egzersiz yaptırın. Bittikten sonra da zaten mama saati gelecektir duyurabilirsiniz. Ağız içi egzersizi de mamayı vermeden hemen önce yaptırın sinirleniyorsa taktik değiştirip tekrar deneyin. Hatta biri sondayla beslerken siz de emme refleksini tetikleyebilirsiz. Siz çok güçlü bir annesiniz. Pes etmeyin. Bu süreç bittikten sonra iyiki vazgeçmemişim diyeceksiniz.