Ironsides Bize doktorumuz artik bebeginizi emzirmek icin uyandirmayin kendisi uyansin dedi . 3 aylik olacagiz 4 gun sonra . Nerdeyse 1 aydir bu sekildeyiz . Acikinca kendi uyaniyor . Emziriyorum devam ediyor uykuya . Mesela bugun banyo yaptirdim , saat 10 gibi uyudu , saat 03:00 simdi uyandi , emdi devam ediyor uykuya . Bence uykusunu bolmeyin , doktorunuzun dedigi sekilde devam edin .