lceLady samsung hangi seri acaba ? Note serisi kullanıyorum hic takılma donma kasma olmadi .hatta 5 sendir bir kere servise vermedm .oglum hep atiyor dusuyor ama tas gbi .iste fiyatlar aldi başını gidiyor hani dedik buda baya eskidi alalım seneye daha da pahali olcak .ama kararsz kaldm malum cok yuksek bir fiyat alp pişman olur muyum dye korkiyorm 5 6 sene kullancam