muratnannsi Kizlar yıllarca samsung kullandım.6 sene oldu telefon değiştirmeyi düşünüyorum. Uzun ömürlü kullanacagm icin ve telefonlar cok pahali olduğu icin nokta atışı yapmam lazm yani pişman olursam da değiştiremem. Samsung note 20 mi apple 13 mu
uynakbalina muratnannsi apple kullandım 9-10 sene donma kasma hiç bişey yaşamadım son 2 aydır samsung kullanıcısıyım appleın yerini tutmuyor
lceLady muratnannsi senelerce iphone kullandim. Kirildi. Esim hediye samsung almis ama kullanamiyorum alismayi gectim acayip kasiyor. Iphone boyle degil tikir tikir isliyor. Cami kirik oldugu halde bile bazen diyorum acaba taksam onumu kullansam diye
Ececiiim muratnannsi ben yıllaaardır ıphone kullanıcısıyım. Biri elime samsung telefon verince afallıyorum çok karışık geliyo.
ArvenMom muratnannsi 14 pro max kullanıyorum onun öncesi de hep iphone kullandım gayet güzel android kullanamıyorum hiç
muratnannsi Ececiiim bana da apple oyle geliyor biliyor musun asiri karisik zor geliyor .sen hangisini kullanıyorsun canm foto kalitesi cok guzel appln kafami sadece o karstiyor .yoksa yedekleme falan sizde baya sknti diye bliyorm
Ececiiim muratnannsi yoo ek hafıza alıyoruz yedekleniyo sıkıntı değil. Görüntü kalitesi vs tartışmasız. Belki yüz defa düşürdüm bana mısın demedi. Ben 13 pro kullanıyorum
muratnannsi uynakbalina smasung hangi seri kullanıyorsunuz? Note serisi kullandım senelerdir ne donma ne bozulma hic bir sknti yok .hatta suan 5 6 yl oldu kullanali hic sorun yok ama malum telefon fiyatları uçuyor hani smdi alalm dedik cunku 2 sene sonra daha da katlanxak fiyat
muratnannsi lceLady samsung hangi seri acaba ? Note serisi kullanıyorum hic takılma donma kasma olmadi .hatta 5 sendir bir kere servise vermedm .oglum hep atiyor dusuyor ama tas gbi .iste fiyatlar aldi başını gidiyor hani dedik buda baya eskidi alalım seneye daha da pahali olcak .ama kararsz kaldm malum cok yuksek bir fiyat alp pişman olur muyum dye korkiyorm 5 6 sene kullancam
-_-hUysUzvetatlikadin muratnannsi hep Samsung kullandım ve hemen hemen hep aynı sorunları yaşadım o yüzden ıphone geçtim ve memnunum Samsung’dan daha kaliteli sağlam geliyor bana ıphone se kullanıyorum
Melekbas muratnannsi hic iphone kullanmadiysaniz andriod gibi olmadigi icin zorlanabilirsiniz ama her ikisinide kullandigim icin iphone kesinlikle artik guncelleme geldikce her telefon yavasliyor zaten.
Selamcanim muratnannsi bende androidden apple geçtim. Android ver kullanamam şimdi. Yani tartışmasız i phone derim ben.
muratnannsi Ececiiim samsungda kutuda bir aparat gelior canm telefonla flaş disk aktarm asiri rahat oluyor. Ay bilemedm ya ıyice kafam karıştı teşekkürederm
Minigim24 muratnannsi Yaklaşık 8-9 yıldır ıphone kullanıyorum çok memnunum. Başka telefon kullanamakta zorlanıyorum.