zulfiye_41 Ben yeni doğum yaptım çalışan anne olduğum halde çocuğun kimliğini çıkartmaya gitmişti eşim ordan söylemişler ona emzirme yardım parası diye 520 tl yattı bile
Sesimgeliyomuuu Çalismayan anneler icin devletin verdigi paradan bahsediyor galiba bbirde emzirme yardimi icin biyere basvurmak gerekiyomus galiba bende burda bekliyim bilen biri cikar insallah😂