enercisizkaldimanne Merve539s süt parası için birşey yapmanıza gerek yok bi 10-15 gün sonra kimliğinizle gidip süt paramı almak istiyorum derseniz veriyorlar
BuzluKahve Asyalina55 ne ne alaka? Soru ne onu bile kimse anlamıyor çünkü detay yok. Türkçe’yi nerede öğreniyorsunuz hayret ediyorum.
Melek3452 Arkadsin dedigi sanirim dogum parasindan bahsediyo, Sosyal yardimda, E devlet ten, sosyal yardim hizmetlerine girip orda form cikiyo onu dolduruyosunuz.
Nur6635 Eğer çalışmayan ev hanımıysan 300 TL idi 1 sene önce şimdi 500 olmuştur sanırım eğer çalışıp ayrılıp 1 sene içinde hamile kaldıysan aldığın para daha fazla oluyor onu da SGK ile halletmen gerek ben 2-3 ayla kaçırmıştım ev hanımı olarak aldığım para 10 ay önce 300 TL idi eğer başka çocukvarsa sayısına göre yine artıyo 2 çocuksa 300 yerine 600 oluyo gibi
Asyalina55 Nur6635 calısiyordum evet cktiktan 6 wy snra hamile kaldim sigortam 3 ay odendi bi fydasi olur mu