mom-1 bizim doktorumuz normalde 3. Ayda hem rota hem menenjit yapacaktı 2. Ayda verem olduğu için bu aşıları 3. Aya bırakıyordu, ama bebeğim 2 aylıkken rota virüslü biriyle temas ettiği için doktoruma söylediğimde önlem amaçlı 2. Ayda yapışdı rota aşısı yoksa 3. Ayda yapacaktı