Kızım 3 aylık huzurlu sakin bir bebek dün menenjit ilk dozunu oldu ve aşıdan beri huzursuz mutsuz uykuda inliyor falan calpol veriyorum ateşlenince ve ağrısı varsa geçsin diye biraz fayda ediyor ama yok yani sıfır huzur şuan bebeğim 😢 menenjit sizde de böyle olmuş muydu? Geçen ay rota ilk dozu aldı sadece aşıdan 5-6 saat sonra kusmuştu o kadar.. şimdi menenjitin diğer dozlarınıda mı böyle kötü atlatacağız biz 😢