Lur-2006 merhaba,benim de ikizlerim var,2.5aylıkken antalyada tatile gittik(15-20gün önce). Sabah 9.30dan önce ve 18:00den sonra bebekleri denize bile soktuk. Hava çok sıcak olduğu için hep gölgelerde ve bebekleri sadece bezleriyle bıraktım. Yeri geldi altlarını da açıp hava almasını sağladım ve çok huzurlu güzel uyudular.geceleri klimanın çarpmayacağı şekilde yerleştirdik park yatağı ve uzun kollu giydirdim.evdekinden daha rahat uyudular.ben mama ağırlıklı beslemek durumunda olduğum için yanımda termos götürdüm,sterilizasyon cihazını da nereye gitsek taşıyorum. Bu aralar her yer çok sıcak,güneye gidecekseniz sıcak bunaltıyor biraz ama zorlandıkça deniz kenarında bebekleri kucağıma alıp duş alıyordum. Ya da odada dinleniyorduk. Bebeklerle tatil pek keyifliydi,bir tanesinin gerginliği gitti farkındalığı arttı hatta. Tereddüt etmeyin gidin. Yolda bazen sıkılabiliyorlar,üşenmeden mola vermek lazım.ben arka koltukta aralarına oturdum. Bizim buradan antalya 7saat,son 2-3 saat sıkıldılar gidiş ve dönüşte ama muzdarip olmadık şükür. İyi tatiller:))