Lur-2006 2 aylık bebişimle tatilden yeni dönmüş bir anne olarak yazıyorum. Öncelikle eski tatillerinizden rutini yapmanız mümkün değil. Bebeğe göre ayarlama yaparsanız herşey kolaylaşabilşr. Biz çok geniş havuzları olan ve otel içinde sauna, kapalı havuz, bol yeme içme alanı olan bir otel seçmiştik. Ve giderken dedikki gerekirse günde sadece 1 saat havuz deniz yaparız ama havamız değişir. Bebişimiz beklediğimizden daha uyumluydu. Hatta havuzların yapısı nedeniyle bebiş arabada uyurken eşimle aynı anda havuza giriyorduk ama tabi hiç uzaklaşmadan ve gözümüzü ondan ayırmadan. Benim eşimde her konuda yardımcı, o yüzden kafanız rahat olsun. Sizinkiler ikiz, elbette biraz daha zor olacaktır ama kesinlikle gidin, havanız değişsin. Tek önerim var amacınız yüzmek güneşlenmek değil kafanızı dinlemek olsun. Hiç kasmayın, zaten günün çoğunu uyuyorlar, deniz havuz kenarında emzirmekten hiç çekinmeyin. Ayrıca hava çok sıcak olacaktır sakın kalın giydirmeyin. Odadaki klimayı ayarlarsınız hiç sıkıntı olmaz. Keyfinize bakın, dönünce iyimi gittim diyeceksiniz 🌸