nergiz4155 Mervegok- hemşire bizim kız içinde kafası küçük demişti norolojiye göster deedi anlamadım büyük olunca mı sıkıntı küçük olunca mı
Mervegok- nergiz4155 küçükte sorun diyorlar ölçümlere göre değişiyormuş her ay bakılmasının sebebi buymuş bir sorun çocuk doktorunuza inşallah bir şey çıkmaz
alpinanneesi Mervegok- benim de oğlumun aslında büyük sayılır sorayım bende dr gidelim mi diye teşekkür ederim geçmiş olsun
Canssu_ Mervegok- 4 aylık erkek bebeğim 43 cm baş çevresi herhangi bir şekilde büyük diye yorum yapılmadı . 34 cm ile doğdu
Sedaalya 1annne şöyle birşey var kızımın kasları ile ilgili sorunu var benim bebeğim ile kıyaslamanız çok doğru olmaz. Çünkü beslenme bizim için çok büyük sorundu. 19 aylıkken boy 84 baş çevresi 47 idi.