Miniktirtil Deletedmom_82 38.gün oldum ve hala düzenli oluyor 4ay oldu , benim sütüm bariz azaldı sizde durumlar nedir
Mrymmdfnmm Deletedmom_82 Ben 6. Ayında oldum ama kız kardeşim regl bitince oldu siizn gibi. Olabiliyor normal yani
Arzuubal Deletedmom_82 40 gün düzenli kanamam gelmemişti benim de 50.gün de bitti sonra bir hafta on giün sonra regl oldum hatta yazdım buraya da normal mi ki diye normalmiş ben de geç olurum diye düşünüyordum şimdi düzenli her ay regl oluyorum
Deletedmom_117 Deletedmom_82 aman çok güzel ya bende istiyorum normalde sevmem ama aşırı ağırlık oldu bende bide az bı karnım var şişkinlik olsam oda gidicek sksj
Ayseguloprl Deletedmom_82 40ım biter bitmez olmuştum sonra bir ay daha düzenli gitti daha sonra 2ay olmadım çok düzensizdi bu ayla düzenli gidiyor ama bakalım
Deletedmom_117 Deletedmom_82 ewet şuan sisin halsizim kolummu kaldircak halim yok basım agriyo olmam lazim
Deletedmom_106 Deletedmom_117 baklava sezonu başladı 😂😂 bol bol çektirecem ama çok pahallı artık nasıl alacaz bilmiyorum 🤣
ceriio Deletedmom_82 2 gün bile olmadı 45-50 gün lohusa lekelenmem sürdü ertesi gün abdest alacaktım adetim başladı 😅
Deletedmom_117 Deletedmom_106 Şaban yapiyo ya camın arkasından ekmek baniyo bizde sebretine camın arkadan oarnak banariz sjs