Deletedmom_82
Hayır değil kuzum dünde bir post açıldı oraya da yazdım
Benim kanamam çok fazla sürdü önce özele gittim bende parça gördü doğum yaptığın yere git dedi. Orada ki doktor ne parçası sen regl oluyorsun dedi. Hocam emziriyorum ama dediğimde nadirde olsa emziren anneler regl oluyor, dedi. Sonra normal kontrole gittiğimde bende ufak kanama alanı gördüler ilaç verdiler 1 hafta sonra gel dediler. O hafta içinde sütüm kesildi ve bana sen 10 güne kalmaz regl olur düzene binersin dedi ve 1 gün sonra adet oldum. Yani 2.ci Adetimdi. Hala da oluyorum 💃💃😀