Balbebeginannesiiii merhaba, başka zaman olsa edremit Körfezi’nde bir yere gitmenizi öneririm. Eylül’de su ısınıyor buralarda ve körfez olduğu için pek dalga olmuyor. Ama bu aralar denizde pislik var hastalık var arıtmalardan dolayı sorunlar yaşanıyor bir aya düzelir mi bilemiyorum. O yüzden assos ve geyikli taraflarını size önerebilirim.