Ftmmm111 Kullanıyorum. Zühre ananınkini alıyordum ama bu sene Ayvalık’tan aldım. Kadının kendi bahçesinden kendi yaptığı. Özü her şeye kullanıyorum. Şeker niyetine tatlılarına koyuyorum, pankeke koyuyorum, sabahları meyvesuyu olarak sulandırıp kahvaltısının yanında veriyorum, yoğurda koyup veriyorum. Her şekilde kullanılıyor. Kendim de kullanıyorum baya zamandır. Oğlumun en son 12. Ayda kan sayımı olmuştu gayet iyiydi. Bu ay da var bakalım nasıl çıkacak.