Dilruba_1 kahve yani su bardaklarina hazirliyorum 1 cay kasigi ile. Pembe icecek gibi oluyor tadi fazla yogun cunku. Gun icinde birkac kere verdigim icin 1 cay kasigi yoksa 1 tatli kasigi da oneriliyor. Pankeklerine ya da keklerine de koyuyorum. Benimki de başta cok alisamadi simdi bardagini bitiriyor. Cinko surup da kullaniyoruz onun etkisi mi karadut etkisi mi bilemem ama gecen haftaya gore bu hafta biraz biseyler yemeye basladi.