bayankitapkurdu maşallah ne güzel🧿 inşallah hiç bozulmaz böyle devam eder🙏 ataklarda ve diş dönemlerinde ya da hastalıklarda bebeklerin düzeni şaşıyor genelde ama süreç geçince eğer belli düzenli bir rutin varsa geri o düzene dönmek kolay oluyor. Bizde hiç düzenli bir rutin olmadığından her hastalıkta, atakta ve diş dönemlerinde durumumuz daha da beter oldu, süreç geçtiğinde toparlanamadık bir Türlü🤦♀️ ya açıkçası bizde başlarda çok taviz oldu, uykuya çok direndiği için yanımda yatırmak ve sallayarak uyutmak gibi tavizler verdim yani. Sonrasında da bi türlü beşiğine ayıramadım öyle alıştı çünkü🤦♀️ inanın uyku eğitimini çok denedim ama hep ters tepti, sinir krizleri korkmalar ve şiddetli ağlamaları olunca devam edemedim. Yine de 6aydan sonra bi rutin yakalamıştık, yine iyi değildi ama kötünün iyisi bir rutindi. Gece uykusuna en geç 11de geçiyorduk. Bizde iplerin koptugu nokta 16.ay oldu, o ayda ailecek korona olduk ve bir uyku gerilemesi oldu size anlatamam sabahlara kadar uyumuyorduk. Artık ben iyce çıldırmıştım zombi gibiydim. Sonralarda gece 2-3lerde uyumaya başladık. 20. Ayda gece uykusunu 12ye çekebilmiştim ama 23.ayda 2.azı dişlerin çıkmaya başlamasıyla yine bin beter perişan olduk🤦♀️ ondan sonrada tekrar bir düzen daha yakalayamadık. Çok şeyler denedim inanın denemediğim yollar kalmadı çok yıprandım tahammülsüzleştimde iyce ama durum bu. Dediğiniz gibi erken uyanması lazım ama gece geç uyudugu için sabah erken uyanamıyor. Ben uyandırınca da çok huysuz ve huzursuz oluyor sürekli ağlıyor. Önümüzdeki ay kreşe başlayacak mecbur erken uyanmak zorunda. Biliyorum başlarda zorlu olcak ama öyle böyle alışırız inşallah diye umut ediyorum. İnşallah daha da ters tepmez🙏 bugün sabah 7buçukta uyandığı için öğlen uykusunu 12de yaptık uyuyor hala şimdi ve 14:00de uyanırsa inşallah akşamda 9-10gibi gece uykusuna geçebiliriz inşallah diye düşünüyorum. Böyle bir düzen otuttursak mükemmel olur. Çünkü gerçekten artık çok zorlanıyorum, hiç birşey yetişmiyor kendime de hiç vakit ayıramıyorum ve birde 4aylık hamileyim, ocakta 2.bebeğim doğacak işler iyce sarpa sarmadan bi rutin ve düzen oluşturmamız lazım. Allah yardım etsin valla bize de bizim gibi durumda olanlara da🙏