Oğlum 27 aylık olmak üzere. Hiçbir zaman bir uyku düzenimiz yoktu zaten ama yine de uyuyup uyandığı saatler hemen hemen belliydi. Gece 2gibi uyur, sabah en erken 9 gibi ve genelde 10da uyanırdı ve gece uykusu deliksizdi yani hiç uyanmazdı bu saatler içinde. geri öğlen uykusuna 14:00gibi geçer, genelde 16:00gibi uyanırdı bazen de 17:00gibi. Şimdi birkaç gündür gece 2-3gibi uyuyor sabaha kadar 50kere uyanıyor ve sabah kaçta uyandığı belli olmuyor. Bu gece mesela 2de uyudu ve dediğim gibi sabaha kadar 50kere uyandı uyandı geri uyudu, en son 7buçuğa doğru tamamen uyanıp bi daha geri uyumadı. Şuan ayaktayız ama ben sersem gibiyim ve yanından ayrılsam ağlıyor🤦♀️ tuvalete gittim geldim gelene kadar yıktı ortalığı, kahvaltı hazırlamaya gitcem huysuzluk ediyor yanımda dur diyor. Anlamadım hasta da değil niye böyle yapıyor çözemedim. Bu aylarda uyku gerilemesi olabiliyor yazıyor İnternette ama böyle gidersek bizi çok zorlayacak ya, önceki düzensiz düzenli saatleri bile zorluyordu ki şimdi böyle olursa napcaz bilmiyorum. Başına gelen anneler var mı, bu bir dönem mi, geçiyor mu, lütfen yaşayan varsa bana bilgi ve tavsiye verebilir mi?🙏