Arenn normalde bebeğim emdiğinde uzun emiyor ve krndi bırakıyor uyuyor gündüz 2 saatten fazla uyuyor gecede 3 saatte bir uyanıp emip uyuyor eşimde söylüyor sağma zaten bebek doymasa sürekli ağlar açlıktan ama çok şükür öyle ağlamaları yok 4 günde 140 gr almış bebeğim şuan 15 günlük 8 günde doğum kilosuna ulaştı olum doğumdan sonra 200 gr mermişti doktorumda iyi diyor zaten doktorda sağarak sağlıklı bir süt elde edemezssin sağma sık sık emzir dedi ama yinede anne yüreği rahat edemiyor ama birdahada sağmayı düşünmüyorum çünkü moralim bozuluyor