superkahramanbiranne Beste56 ben sevmiyom ya onları da . Tanga tarzı giymek istiyom hepsinin lastiği oraya denk geliyor. Çok üzülüyom hahahaha😅
superkahramanbiranne Beste56 tüm kilotları kaldırdım yüksek bel babanne kiloları sardı her yeri az zayıflasam düzelir mi
Beste56 superkahramanbiranne düzelirde onlara ne gerek varki bence külot tarzlarını araştırın istediğiniz gibi yüksek bel güzel şeyler var
Beste56 Mekb koku varmı koku varsa ve akıntı fazlaysa enfeksiyon kapmış olabilir benim tek bir tarafımda ufacık Bi yerde akıntı vardı dikişte ama kokuda yoktu çok hafifti akıntı zamanla kapandı
Mekb Beste56 enfeksiyon değilmiş o akıntı yağ gibi birşeymiş ama doktor dikkatli bak enfeksiyon kapma dedi bende onun için işte pansuman falan yapıyorum sürekli umarım biter gider
Seraysarp Mekb benimde aynı şekilde sıvı geliyordu gittim doktora enfeksiyon kapmış dedi birde sıcaktan pişmiş dedi pansuman yapıyorum ve antibiyotik kullanıyorum
Maviim Yagmurrrtt Ben sezaryenden 15 gün sonra bir daha hiç bir ağrı sızı vs hissetmedim şuan 1 yıl geçti varlığını bile unutuyorum anca duşta falan görünce işte aklıma geliyor
Yagmurrrtt superkahramanbiranne aynen yanbabame kilosu diyom ben de alışamadım da mecbur giymemiz lazim üstüne denk getirmemek lqzim birde yüzüstü uyumayı seviyorsak vazgecmemiz lazim 😄
smay Mekb yeni mı oldunuz bnden de 2 hafta kadar akıntı geldi iyi dedi doktor ama 1 hafta hep sıktım o dikişleri içinde kalmasin diye apse yapıyormuş içten sonra. Bugün de çok yanıyor sanki yeni dikilmiş gibi 25 gün oldu bn dogum yapalı
Sedoa_ Yagmurrrtt evet doktorum öyle demişti hem bana hem de doğum yapan başka bir arkadaşıma kendi dr u da demişti