Yagmurrrtt 2 kere sezaryen oldum ne ağrı ne sızım oldu bugune kadar dikiş izi bile görünmüyor neredeyse kayboldu gibi silik ve 5 yaşındaki oğlumu bazen kucaklar taşırım hiç agrım olmadı hissizlikte yok yani dokununca hissediyorum acaba doktordan doktora farkmı var ben çok memnun kaldım üstelik bebeğim 11 aylık daha maşallah diyiiiim doktoruma iyiki sezaryen olmuşum