Cqdm46 10 günlük bebeğin açlıktan şekeri düşer acıktığında ağlamaz daha çok uyur. Uyudukça sarılığı artar. Aç kaldığı için.. Bu döngü devam eder. Bebeklerde şeker düşmesi çok ciddi sorunlarw yol açar hatta ölümle bile sonuçlanır anlamazsın. Hiç uyanmadan 10 saat bile uyur o bebek. İyiliğini istiyorsan 2 saati geçirmeden emzir 1,5 saat dolduğunda neredeyse uyandırmaya başla zor uyanır zaten. Mutlaka emzir. Ememiyorsa sağ kaşıkla falan ver ama midesine gittiğinden emin ol aç bırakma. Uyuyan bebek uyandırılmaz diye bişey yok eskilerin lafı seninki henüz çok küçük. Benim bebeğim52 günlük hala 2,5 saatte bir kalkar emziririm. O da emer zaten. Gelişimi kilosu iyi. Senin zamanında sarılığımız yükselmesin diye hep emzirdim. Gece 1 2 defa sağıp içirdim. Kaşıkla da verdim gündüz yarım saatte bir de emzirdim 1 saatte bir de. Ama 2 saati geçirmedim. 1 hafta da 11 olan sarılığımı bitti gitti.
Minik bebekler aç bırakılmaz. Hemşire de hastanede söylemiş olmalıdır.