Mrltz
Mrltz sagolun hepimizin çocuğunu inşallah ❤ ben evin en büyük çocuğuyum hic çocuk olmadım hep sen büyüksun dendi halbuki bende daha
5 yasindaydim bu yüzden yavrum doya doya çocuk olsun istiyorum maddi manevi çok zor kavuştuk bu bebegimize 4 senenin ve aci bi kaybin sonunda onunla yasayamadigim hayati yaşamak doya doya her anının tadını çıkarmak istiyorum sonrası nasip ama uzun bi zaman dinlenmeye ihtiyacım var geçen zaman yorucuydu çok yorucu