Bilmiyorum ilk aylar gaz sancısından perişan oldum şimdi 9 aylığız bu ay da beni yerden yere fırlattı aslında genele bakarsanız sakin uyumlu bir bebeğim var bin maşallah ama ben buna rağmen çok tükendim gerçekten tek bakmak o kadar zor ki.Bazen hiç düşünmüyorum olursa da 7 yaşından sonra felan belki.