Yasirefeninannesi işte doktor tüm kan değerlerine baktı şükür hepsi normal dedi en son çölyak testide istedi çok şükür oda negatif çıktı 2 ay sonra gel eğer hâlâ aysiysa raporlu süt vericem dedi bakalım 1 ay sonra gidicem içeceğini sanmıyorum asla birşey yemiyor yeme konusunda çok seçici ve iştahı hiç yok