Prensesannisi Merhaba kızlar kızım 27 aylık iştahsız bir bebek argivit ve möllers aynı anda kullansam sorun olur mu mesela sabah möllers gece yatmadan argivit şeklinde. Ve bunları kullanıp faydasını gören oldu mu ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏼
Nur_61 Prensesannisi benim oğlumda çok oştahsiz bir çocuk doktora götürdüm spraktin verdi bize iştahı toparlandı sükür
hogwarts Prensesannisi Argivit biz de kullanıyoruz ama biz boyu uzasın diye kullanıyoruz iştah için kullanıldığını bilmiyordum
Yhmerve Nur_61 spraktin kaç yaş itibariyle veriliyor acaba gerçekten çok fayda eden bi ilaç fakat biraz uyku yapıyor sersemleştiriyor ben kendim için kullanmıştım zamanında
Annebalisi Ben ikisini birlikte kullandım bir dönem, ayrı ayrı da kullandım iştah konusunda gerçekten faydasını gördüm. Birde karadut özü çok işe yarıyor.
Prensesannisi Annebalisi evet karadut özüne bende başladım dün siz günde ne kadar veriyordunuz ben suyla karıştırıp her öğünün yanında bir çay bardağı kadar vermeye başladım 1 litre suya 1 çay bardağı karadut özü ekledim
Prensesannisi hogwarts evet boy için de kullanan varmış bize de doktor iştah için önerdi inşallah faydasını görürüz
pinkooo_02 hogwarts peki boyu uzadimi benim oglumunda boyu kısa doktor kendisi onermedi bu şurubu ben bı soyliyeyim bunu şurubu çok duydum
pinkooo_02 Canbebek54 bebeğiniz kaç aylık boyu kaç cm benim oglumunda boyu kısa fakat doktor hicbirsey vermiyor boyu için 2 ay sonra gel hala ayniysa süt verecem dedi
Berydeniz Ya iştah için ben herşey kullandm halada kullanıyorum mollers benim kizim niye yemiyor peki 3 yasinda sadce süt içiyor bu işe yarıyor diyenler nasil oluyor bu gerçekten benim kiza niye işlemiyor.
Canbebek54 Berydeniz tahlil yaptırdınız mi hiç bakildimi kansızlık, vitamin eksikliği fln var mı diye
Minisssss Berydeniz süt derin bir iştahsızlık yapar Çünkü . Hastalanmayancocuk sayfasından süt ile ilgili postlara bakın lütfen
Prensesannisi Berydeniz canım süt vermeyi bırakabilirsen kızının iştahı açılabilir süt sindirmi zor bi besin ve besleyiciliği de yok midelerni dolduruyor tokluk hissi veriyor yemiyorlar bundan dolayı
Smslgzm Berydeniz merhaba şimdi sizin yazınızı gördüm de benimde çoçuğum 14 aylık ve şaka gibi sadece süt içiyor hiç bişey yemek istemiyor yediremiyorum ne yaptınız acaba
hogwarts Yasirefeninannesi pardon yeni girdim uygulamaya. Günaydın ☀️ Argivit classsic yazıyor üstünde ama doktorunuza bi sorun 2 yaş öncesi önerilmiyor
Nur_61 Yhmerve 2 yaşından sonra kullanılıyor çok aşırı uyku yapmadı benim oğlanda ama iştahını açtı baya
Ballloglum Yhmerve sipraktin alerji ilacıdır. Yan etkisi iştah açıcı olduğu için bazı ailelere doktor önerir. Kendini bilen doktor asla sağlıklı bi çocuğa sipraktin önermez. Benim doktorum o ilacı en fazla 1 hafta kullanabilirsin dedi. Alerji şurubu ne de olsa…