Seysam born23 hiçbir şey olmaz ben de verdim sadece uyku zamanlarında şuan 15 aylık hala sadece uyku zamanlarında veriyorum hiçbir bağımlılığı da yok . Emzik anneleri rahatlatıyor. Verip vermemek de herkese göre değişiyor ☺️ verşyorum diye vşcdan yapma ☺️
Hafize98 Bence hemen ver meme reddi yapmadıktan sonra kolaylık ben dinledim herkesi vermedim 5 aylık pişmanım yolda falan zor oluyor böylesi
Mervetnl born23 içiniz neden rahat etmiyor ki emzik çok büyük bir kurtarıcı ben 3 hafta dayanabildim emziksiz ve şimdi emzik 🫶🏻 bebeğim
Mervetnl born23 doktorlar önermezdi o zaman bizim doktor özellikle ani bebek ölümü için kurtarıcı olduğunu söyledi. 2 yaştan sonra riskli olabiliyor