born23 ilk 1 ay icin de emzik verilmemesi öneriliyor. Anne göğüsüne alışıp, onun temasını kurabilmesi için sık sık göğüste durması gerekiyor. Bir de tehlikeli diye duymuştum. Ama 1 aydan sonra boğulmaları,kusmaları, sürekli göğüs istekleri olduğu için rahatlıkla kullanılabilir. Tabi geceleri o şekilde uyutulmaması gerekiyor. Yani 1 aydan sonra dikkatli kullanımda herhangi bir problem yok. İçiniz ferah olsun ben de 1 aydan sonra verdim. Kendisi ne zaman isterse o zaman emziği tutuyor onun haricin de tutmuyor.(2 ay 9 günlük)
Ha bir de 1 yaşına kadar kullanılması öneriliyor. Çünkü diş sağlığı için zararlı görüyorlar. Bu yüzden 1 yaşına yakın bırakılması lazım 🥰