@Asil_hatun33 Sakın gitmeyin. Aynı şey geçen sene bizim başımıza geldi tatil kazandınız önce otelde bi etkinlik var oraya gelin neyse gittik saatlerce bi masada oturuyorsun gençler var her masaya geliyo devremülk satmaya çalışıyorlar bırakmıyorlar da eşim en son olay çıkardı ve çıktık gittik öyle.