Geçen gün Instagram‘da bir form doldurdum İstanbul’da yaşayan sayılı ailelere tatil hediyesi veriyorlarmış ben de bilgilerimi verdim ve bugün beni aradılar tatil kazandığımı söylediler başta inanmadım daha sonra üç gece dört gün olmak üzere sadece yemek masraflarını yarı fiyatına ödeyecekmişim bir etkinlik düzenlenecek yarın akşam o etkinliğe katılırsam akşam yemek daveti oraya katılırsan bana bir kod verilecek ve bir yıl içinde istediğim zaman o4 günlük tatilim ailemle birlikte yapabileceğim sizce doğru mu