Birranneee34 sakın akutu düşünmeyin evet daha uyguna özel hastanelere göre.yari yarıya geliyor ama eşimin iş yerinden arkadaşının bebeğinin pipisini yamuk yumuk kesmişler bide ordan kesildikten sonra direk güle güle diyorlar optimedde yaptırdık 4-5saat kadar falan sonra sında hastnede kaldık kontorle geldi Dr sonra tekrar muayene çağırıyor