Ben optimette yaptırdım çocuk cerrahisi mehmet beye 3 aylıkken yaptırdık çok ilgili bir doktor kesinlikle tavsiye ederim bir tanıdığım akutta yaptırdı apar topar çıkarmışlardı hemen ilaç vs hiç bir şey söylemeden benim doktorumun yazdığı ilaçları söylemiştim onları kullandılar