Tuuuba2222 Nilush Emzirmiyorum neyseki🌸 Ama benim tiroitlerim sıkıntılı zaten ilaç kullanıyorum hormonlarla alakalı yani o da neticede. Bi sıkıntı yaratır mı acaba ya . Adetim düzensiz olmaya başlamıştı hatta tiroit ilacı sayesinde düzene girdi
Nilush Tuuuba2222 onu bi doktora sor6n bence, yada ella prospektüs yazın internetten okuyun,belki yazıyordur
midekoruyucu Tuuuba2222 ahhahahahah doğru valla ben de bazen öyle diyorum o kadar parayı verince korkuyor dikkatli oluyor 🤭
Beste56 SinemAtlas emziren anneler için ertesi gün hapı var ertes 72 sadece 8 saat emzirmemeniz gerekiyor
nolmuskine SinemAtlas kullandım direkt emzirdim hemşireyim zaten yıllardır çalıştığım iki ayrı Kadın doğum doktorum ile görüştüm iç direkt emzir dediler bende öyle yaptım canım